Hogere klanttevredenheid
Uniek in onze branche is de mogelijkheid voor debiteuren om ons te beoordelen (open voor iedereen, niet alleen voor genodigden). Via het platform KlantenVertellen verzamelen we beoordelingen van debiteuren over onze dienstverlening. Met een gemiddelde van een 8,3 en een reeks lovende woorden kunnen we nu al stellen dat de klanttevredenheid toeneemt door onze sociale aanpak. We ontwikkelen op dit moment de mogelijkheid om de klanttevredenheid per opdrachtgever te meten.
Sterker imago
Met Faircasso als incassopartner kun u ervan uitgaan dat uw organisatie-imago verbetert. Wij zijn er op gericht om betalingsachterstanden op een sociale wijze te incasseren. En de opdracht die we onszelf gesteld hebben gaat verder. We willen ook het grotere maatschappelijke probleem helpen oplossen dat meestal achter schulden schuilgaat.
Besparing op marketing en acquisitie
Klantbehoud aan de achterkant scheelt acquisitie aan de voorkant. Wellicht niet het eerste waar u aan denkt, maar reken maar eens uit wat het onder aan de streep oplevert wanneer u investeert in klantbehoud onder uw debiteuren. Onze sociale aanpak resulteert in loyale klanten. Hiernaast scheelt het ook in de marketingkosten. Een huisbezoek uit uw naam levert bijvoorbeeld automatisch zichtbaarheid van uw merk op.