Overslaan naar inhoud
  • For clients
  • English

Contact & openingstijden

Mailinfo@faircasso.nl

Of bel naar 010-7900632

Openingstijden

Maandag: 09:00 - 17:00

Dinsdag: 09:00 - 17:00

Woensdag: 09:00 - 17:00

Donderdag: 09:00 - 17:00

Vrijdag: 09:00 - 17:00

Veelgestelde Vragen

1. Ik heb deze rekening niet eerder gezien / Ik heb geen herinneringen gekregen.

Het kan gebeuren dat je een brief krijgt die niet voor jou is. Of het kan gebeuren dat het bedrijf waar je aan moet betalen - of Faircasso zelf - een fout heeft gemaakt. Als je twijfelt of de rekening klopt, log in op jouw persoonlijke omgeving of bel naar Faircasso. Dan zoeken we het snel uit.

2. Kan ik in termijnen betalen?

Je kunt altijd in termijnen betalen. Dit kun je zelf regelen via je persoonlijke account. Of bel Faircasso, dan doen we het samen.

3. Ik kan niet betalen, ook niet in delen.

Het kan voorkomen dat je geen inkomen of te weinig inkomen hebt. Wij begrijpen dat je dan niet meteen kunt betalen. Geen zorgen, ook dan helpen we je graag verder. In jouw persoonlijke omgeving kun je een bericht sturen. Of bel naar Faircasso.

4. Kan ik een betaallink krijgen?

Meestal zit er in de mail een betaallink om met iDeal te betalen. Heb je geen mail gekregen of ben je de mail kwijt? Dan kun je via jouw persoonlijke omgeving met iDeal betalen.

5. Kan het automatisch afgeschreven worden?

Automatisch incasseren kan helaas niet.

6. Kunnen jullie me een herinnering sturen als ik de volgende termijn moet betalen?

Ja, wij sturen je altijd 3 dagen van te voren een mail of sms. Zodat je niet vergeet om de betaling te doen.

7. Ik heb ook onbetaalde rekeningen van een ander incassobureau. Kan Faircasso mij daarbij helpen?

Ja, ook als je rekeningen bij andere bedrijven hebt open staan kunnen wij je helpen. Stuur een bericht via jouw persoonlijke omgeving of bel naar Faircasso.

Heb je hulp nodig? Bel ons!

Bel 010-7900632, dan helpen we je snel. Of laat je gegevens achter, dan bellen we je later terug.

tel_hand (1)